Kaboodval

2 comments:

amir_a said...

آقا هادی سلام
از اینکه به وبلاگ سر زدی خوشحالم دوست داشتم ایمیلی ازت داشتم تا برات یکسری از کتاب ها رو میفرستادم تا مطالعه کنی مطمئن هستم شما که جوانتر از بنده هستید هم از استعداد و توانائی های خوبی برخوردارید هم از بیان آنها به وسیله هنر من این کتابها رو با راهنمائی شهرام آشنا بدست آوردم و خیلی از انها رو تا قبل از دوستی با ایشان نه میشناختم نه میدانستم
نزدیک به دوسالی هست که من با ایشان آشنا شدم و در طول این مدت به جرات از هر استادی دیگر بیشتر از ایشان آموختمو می آموزم
کتابی رو که چند وقتی است دارم روش کار میکنم و تا به فصل دهم تجرمه ان رسیده ام همه نتیجه زحمات ایشان است در باب مهدیگری یا بابیگری سخن طولانی است ولی اگر دسترسی داری حتما کتاب شیعه گری از کسروی یابهائیگری رو از همین نویسنده شهید معاصر ما حتما مطالعه کن سبز باشی
به یک نکته مهم توجه داشته باش عکاسی با تصویر سازی فرق میکنه
عکاسی خود یکی از رشته های زیر مجموعه تصویر سازی است که خیلی از بچه های سایت جایگاه این دوتا رو نمیدونند
پایدار باشی

amir_a said...

http://groups.google.com/group/jonbesh-mosalemat-amiz-iran
مقالاتی که بدردت بخوره این جا گذاشتم